Na stronie eDokumenty istnieje możliwość odrzucania faktur w imieniu Klienta.
Uprawnienie do odrzucania w imieniu Klienta nazywa się "WWW: wysłane - odrzucanie w imieniu klienta" i jest nadawane przez Administratora eDokumentów firmę Infover. 

Po uzyskaniu takiego uprawnienia w zakładce "wysłane" w kolumnie "opcje" pojawi się nowa ikonka:

Możliwe jest odrzucanie faktur tylko ze statusem "pobrane", dla innych statusów ta ikonka nie będzie widoczna.
Po kliknięciu ikony odrzucenia obowiązkowo uzupełniamy powód odrzucenia faktury w imieniu Klienta i zatwierdzamy odrzucenie.


Po odrzuceniu faktury, faktura wciąż jest widoczna w eDokumentach, ale ze statusem"odrzucona".

Klikając w opcjach "Historię obiegu dokumentu" możemy sprawdzić, kto, kiedy i o której godzinie i z jakiego powodu odrzucił fakturę w imieniu klienta.

Fakturę ze statusem "odrzucona" można anulować w iHurt.